2012 m. balandžio 4 d., trečiadienis

Dar viena puiki diena, kurią gadino tik sniegas

Kaip visada savo įrašą pradedu nuo to kaip jaučiausi atsikėlus. Tai va pabudau, kambarį tokia kaip ir prieblanda, atsisuku į ląngą - sninga, galvoju nu joo nieko gero. Atsikėliau, įsijungiau kompą ir skaniai suvalgiau savo vaisius su jogurtu. Paskambino Goda (nemaišykit su Guoda), pasišnekėjom, pasijuokėm ir susitarėm susitikt su ja, Saule ir Anita akriuke. Aš skubom turėjau išvest Tiną į lauką, geriausia buvo tai kai nusileidau į apačią, atidariau duris, o ji taip iškišo nosį, pažiūrėjo kad sninga ir neina pro duris. Išnešu ją į lauką, ji pasikratė ir nubėgo prie durų vėl kur stogas viršui, atidariau duris tai ta kai skuodė namo:D Tai va grįžau, greitai daiktus į rankinę, apsirengiau ir ėjau į apačią, nes mamos draugė su mano mama irgi važiavo ten pat tai turėjo mane išleisti prie akropolio. Su Goda susitkom prie kino, mano draugytė nusikirpo grifką tai va pasveikinsiu čia ją dar kartą:D (foto vėliau matysit) Mes su ja nuėjom į Gan Bei laukt Anitos su Saule. Aš kaip ir vakar aišku ėmiau sushi. Aišku belaukian turėjau ką nors pafotkint:D


Va ir mano sushiukas

Tai va tada sulaukėm ir kitų dviejų gražuolynų, Saulė su Goda tada irgi užsisakė mano sushi, o Anita žiūrėjo į mus kaip į kokius ateivius ir sakė kad jai bloga nuo mūsų maisto. Mes aišku privertėm ją paragaut gabaliuką iš manęs, nebuvo jai taip ir neskanu kaip ji išsivaizdavo bet vistiek daugiau nenorėjo:D 

Tai va dar gyva

Pavalgę dar kokį pusvalanduką pasėdėjom, paplepėjom



Goda sakė: jojo labai skanu man

mmm, net užsimaniau dabar

niekas pas mus nemėgo imbiero

Skaniai pavalgiusios judėjom link saldžių majų kai mum į rankas atėjo La Crepe kuponai, susigundėm ir nuėjom savo pieno kokteiliukų ir mano deserto valgyt. Bet ta kokteilį tai mum kokia pusvalandį plakė..

Laukiam

Laukiam

Laukiam

SULAUKĖM

Tai va pasėdėjom, dar paplepėjom, pasijuokėm ir sugalvojau AŠ kad einam į ledą, aišku Saulė su Anita sutiko, o Godai tai ko tik nebuvo iš pradžių mėšlungis, poto visokie traukuliai, poto galiausiai sakė kad jai neįdomu ir bla bla bla. Mes ją įkalbinėjom gal pusvalandį bet panelė vistiek nesutiko taigi į ledą ėjom tik tryse:DD 


Pasičiužinėjom, pagriuvinėjom mes ten su Saulyte, o Anita sau sveka išliko:D 

maivos pamaivos

gražuolytos mano:*

šitas bernužėlis priėjo ir paprašė ar gali su mumis nusifotkint

aišku paprašiau dar mus visas kad nutrauktų:D

ir paskutinė iš arenos

Baigėsi mūsų čiuožimo sesiją, apsirengėm ir nušalusiom rankom keliavom pasivaikščioti po parduotuvytes, tai va ką Ramona rado:

batukai<3

suknytė

Ir dar vieni batukai

kai persirengiau radau šitą ir dar apie šimtą panašių tokių foto:D

Poto ėjom į saldžius, nes Anita užsimanė savo kaškokio otai žiauriai skanaus pyragėlio, nu šiaip jis rimtai skanus. Uoj linksmai mes praleidom laiką šiandien tik gaila Goda praleido pusę malonumų:D Ėjom iš akro per lietų į stotelę, atsisveikinom, man iškart atvažiavo autas, sėdau ir važiuoju namo. Važiuojant dar gavau pasiūlymą suo Guoda ir Gabre eit į baseiną bet deja nespejau nes už 10 minučių būčiau turėjus išeiti iš namų. Grįžus suvalgiau savo mylimą jogurtą ir ėjau paskaityt tokio faino blogo: http://agogofashion.blogspot.com/ po kokios valandos pas mane po savo baseinavimasių atėjo Guoda su Gabre, atsinešė tris pakelius popkornų, tris 3in1 kavos, karališkos grietinėlės ir dar tris snickers, argi ne nuostabus vakaras mūsų laukė?:)  Prisisprogdinom ten popkornų, pasidarėm kavos, prisipylėm belekiek grietinėlės ir sėdom pas mane jau senai planuoto žiūrėti filmo "Intouchables". Žiaurai žiauriai patiko, galima ten buvo ir pasijuokt ir paverkt, žodžiu toks tikrai filmas su mintim ir tikroviškas, rekomenduoju:) 
tiek iš šiandien ir ačiū visiems mano nuostabiems draugams už puikią dieną:)*

žiūrim filmą

3 komentarai:

  1. Blogeree tu blogeeree didžioojii:DD Man tai labiausiai tie mėlyni baataai patikoo:D Vestina:)*

    AtsakytiPanaikinti
  2. Ačiū už vakar dieną. Puikiai praleidau laiką! Myliu :*** <3

    AtsakytiPanaikinti