2012 m. balandžio 11 d., trečiadienis

Long weekend

Su Velykom visus! Atsiprašau labai neturėjau laiko rašyti tą ilgąjį savaitgalį, nes buvau užsiėmus. Šeštadienį biškutį apsitvarkiau kambarį ir ėjau dažyti kiaušinių, o dažiau tai kaip tik šovė į galvą:D 

Va kaip man pavyko, dar mama sugalvojo kažkokių spyglių uždėt:D

Tai šeštadienį kaip ir nieko daugiau nenuveikiau. Sekmadienį važiavom pas mošiutę į Birštoną, prisivalgiau belekiek, pabuvom ir vakare namučių. Pirmadienį tai praleidom namie, ėjom su tėvais vakare prie Nemuno, nes oras tai buvo žiauriai geras, o tėtukas aišku neapsiėjo be fotiko.


Mano brangiausi:*

Siaučiam su mamuku:D

Taip ir praėjo mums vakaras, grįžom apie septintą, dar kelios valandos ir atostogos turėjo baigtis.. Antradienį keltis buvo žiaaauriai sunku taip norėjosi miego, dar gerai kad man tik į antrą pamoką reikėjo. Bet ta diena mokykloj buvo labai gera, pamokos nebuvo sunkios o ir visų pasiilgus buvau. 

Su Godute:*

Tai tiek iš paskutinių dienų, xoxo.




 

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą