2012 m. balandžio 6 d., penktadienis

Su Vestute.

Vakar neturėjau laiko rašyti, bet šiandien vistiek papasakosiu ką vakar veikiau. Tai va, pamiegojau, pavedžiojau šuniuką ir apie trečią pradėjau rinktis daiktus nes pusę keturių mane, Guodą ir Gabrę Gabrės tėtis turėjo vėl nuvešti į treniruotę. Ji prabėgo puikiai ir po jos aš turėjau susitikti su Vestina. Nuvažiavau į akropolį ir su Vestute ėjom pirmiausia suvalgyt ledų nes man buvo labai karšta:D


Tada biškutį reikėjo po parduotuves pasivaikščiot, nes ieškojau sau šviesių kelnių, tai va kokias nusipirkau:


Iš akropolio mus paėmė mano tėvai, skubėjom namo žiūrėt rungtynių žalgiris-rytas :D norėjau eit į varžybas, bet tai susivokiau tik tada kai važiavau namo, taaip poto gailėjaus... tai va grįžom namo ir iškart prilipom prie ekrano. 


šitų iš mano nervų greitai neliko:D

Nuo teliko negalėjom atlipt nes tokios įdomios buvo, kokių net per Europos čemp. finalą nemačiau. Net mano mama, kuriai krepšinis nėra toks įdomus žiūrėjo ir plojo namie:D Ačių tiems žaliems aikštelės savininkams kad pasistengė ir net labai! Poto ėjom mes su Vestina kept keksiuko, labai skanus gavos.


Vėliau pasiklojom lovą, ėjom filmo žiūrėt ir miegučio. Va kaip mano Tina miega:D


Nu o ką iš šiandien? Atsikėlėm, išvedėm Tinutę, dar Guoda atėjo. Kai grįžom aš sugalvojau tokią šukuoseną Vestutei padaryti


Tai va, ji neseniai išvažiavo, o šiandien kaip ir nieko įdomaus neplanuoju veikt nebent vakare ką nors sugalvosiu, tai tiek:)

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą