2012 m. balandžio 3 d., antradienis

Such a perfect day!!

Vakar nuėjau miegot anksti palyginus (kokią pusę 12) tai puikiai išsimiegojau ir pabudau šiandien ryte apie 10. Mane pažadino saulė tai nuotaika iškart tokia superinė:) Atsikėliau, pavalgiau, apie 12 paskambino Guoda su Gabrielyte kvietė pavedžioti mūsų ciuciukus, bet nėjau nes stovėjau dar su chalatu:D Bet po kokio pusvalandžio vistiek Guoda ėjo su manim į lauką dar kartą, nes ji labai faina:D grįžom po kokio pusvalandžio namu, skubom daiktus į tašę ir bėgom nes Gabrielytės tėtis mus turėjo nuvešt į trefkę. Pasišokom sau linksmai kaškokį tipo nigerių šokį. Nu tai apie 5 baigėsi mum trefkė ir nusprendėm aplankyti "sushi express", sėdom į 16 trūliką (lygtais) ir mes jau ten!! Užsisakėm visos po savo mylimą sushi (neesmė kad tik antra kart tą 17 valgom:D), jeigu ir jums kils apetitas tai galit užsisakyt, jo numeris tam meniu 17, tikrai nepasigailėsit žiaauuriai skanus:) Mano dvi draugytės nelabai norėjo ten fotkintis bet aš vistiek keliu foto!
Mum tiką atnešti sušiai

Niam niam niam!! (Nr.17)

Mano gražuolytos kurios nenori fotkintis <3

And me

Sushi yra. Sushi nėra.

Labai skaniai pavalgėm, savo imbierą kaip visad atidaviau (toks jis man neskanus). Šaltas vėjas buvo labai kai išėjom tai užėjom į Vero sušilti. Mes su Guoda smaližiautojos pasiėmėm po karališką latte, o Gabrė dienos kavą. Prisipylėm šokolado ir sėdom atsigerti, aišku gritinėlė pirmiausiai buvo suvalgyta.


Su šiltais puodeliais rankose ėjom senamiesčiu iki stotelės ir lipom vėl į trūliką. Gabrei reikėjo nupirkti sesei dovaną tai važiavom į akropoliuką (kurgi daugiau). Pasivaikščiojom, dar Guoda nusipirko house tokį nerealų rūžavą guminį laikrodį, kurio foto neturiu:(( Gabrė nupirko Aurėjai dovaną ir tada ėjom valgyt ledųųų. Aš kaip visada ėmiau savo mėgstamiausius Alvino (tobuli jie), va pavarvinsiu jum seilę:P


Mano pupa:* like a boss

Skanus šaukštelis, Gabre

Iš akropolio sugalvojom eit pėsčios namo, bet beeinant tik mum daėjo kad prie nemuno bus labai šalta tai apsisukom ir pėdinom į stotelę. Įlipom į pirmą autiką, sėdim, o į mus kaškoks vyras tokiu pedo žvilgsiu žiūri.. Išlipom ir namo, tada išvedėm ciuciukus, pasivaikščiojom ir pasijuokėm ir paverkėm:D Tada sugalvojom eit pas mane filmo žiūrėt, palaukėm Guodos prie jos durų kokia valandą kol ji galiausiai atėjo:DD spėkit kaip mes pas mane filmą žiūrėjom, joo nesamones filmavom, gėrėm arbatą ir savo topinę dainą dabar "Naked" klausydamos.. 

Toffe dar turėjom


Ačiū jum už puikią dieną!!:)Tai tik tiek iš šiandien:)*










3 komentarai: