2013 m. liepos 21 d., sekmadienis

Sportas, figūra ir mityba!

          Sveiki mielieji, ką gi, įrašas apie kūno priežiūrą pasiteisino, džiaugiuosi sulaukusi tiek daug skaitytojų, taigi todėl šį savaitgalį bemirkdama baseine nusprendžiau šiek tiek parašyti apie mitybą, figūrą bei sportą. Pirmiausia, neesu aš didžiausia šios srities žinovė, tačiau papasakosiu šiek tiek iš savo patirties ir žinių.

Sportas











































          Taigi sportas. Norint būti geros nuotaikos, gerai jaustis, turėti ištvermės - būtina sportuoti! Kiekvienas vaikinas ar panelė daugiau ar mažiau turi sportuoti. Kad ir važinėjimas dviračiu, bėgiojimas, šokiai, sporto salė ir t.t. Kad ir mažai, nors kartą į savaitę, tačiau to reikia. Manau kiekvienas galime pasirinkti mus labiausiai traukiančią sporto šaką, be to netik pasportuoti gali, bet ir puikiai laiką praleisti su naujais žmonėmis. Manau artėjant rugsėjui visi turėtų pasigalvoti ką veiks mokslo metų metu po pamokų (juk ne tik kompiuteris ir miestas yra vieta laisvalaikiui). Žinoma vieni užsiėmimai reikalauja daugiau ištvermės, kiti mažiau, bet į tai atsižvelgiant tikrai gali rasti sau labiausiai patinkantį variantą. Aš nuo pat mažens vietoj nenustygstu, taip kad tą energiją kažkur išlieju, pradinėj lankiau šokius, plaukimą, vidurinėj pramoginius šokau, vėliau tenisą, poto perėjau prie hiphopo. O dabar jei nors savaitę nieko neveikiu, jaučiu kad kažkas netaip. Kadangi patarimų kaip numesti svorio sportuojant itin daug neturiu, tačiau galiu pasakyti kad bėgiojimas tam vienas tinkamiausių variantų, norint padailinti kūno formas tam tiktų sporto salė, ar tiesiog kilimėlis ir youtube surasti pratimai. Paprasčiausia mano sporto programa kartą į savaitę: krosas ryte 4-5km, tada pratimai presui (viską daryti sąžiningai) http://www.youtube.com/watch?v=W-9L0J_9qag ir pratimai užpakaliui http://www.youtube.com/watch?v=5-IbQoVZbVs - tam sugaišite mažiau nei valandą! Valios tam pradėti reikia daug, rezultatų niekada nepamatysite iškarto, tačiau padirbėjus galėsite pasidžiaugti savo darbu!

Figūra ir mityba










          Figūra - neesu ir aš ja visiškai patenkinta, norėtūsi preso ryškesnio, galima prie daug ko kabintis, nerodau jums savęs kaip pavyzdžio, tik pasakoju iš savo patirties. Taigi vieną iš būdų kaip prižiūrėti figūrą parašiau pirmai - sportuoti. Kitas labai svarbus dalykas yra mityba, kaip ją suderinti ir ką valgyti? Aš neesu tas žmogus kuris laikosi dietų, kartą buvau pabandžius, tačiau po kelių dienų kai tėvai sužinojo sakė kad nedaryčiau nesamonių ir netapčiau su šitais žaidimais anoreksike. Dietos yra sudėtingas dalykas mūsų organizmams, jas reikia pritaikyti sau labai atsakingai. Išvis paauglystės metu nepatariu jų laikytis neivienam, tačiau aš suprantu, kartais norisi greitesnių rezultatų ir greičiau nukrisiančio svorio. Jeigu jau tikrai susiruošėte laikytis, galiu rekomenduoti vieną kiek girdėjau efektyvią - Laimos Vaikulės dietą http://visos-dietos.sportas.lt/laimos-vaikules-dieta.html tai tiek apie dietas, neesu šios srities specialistė, daug nepatarsiu. O dabar apie mano mitybą, aš kaip tik valgau viską, per dieną minimum vienas šokoladas ar maišelis guminukų, valgau keturis kart dienoj ir privalgau tai ojojoj kiek, kas mane pažįsta žino, įpač kaip aš mėgstu picas ir kiek padažo ant jų pridedu. Čia ir prieisiu prie tokio dalyko kaip medžiagų apykaita, pas vienus ji labai greita, pas kitus lėtesnė, tai dažnai ir lemia mūsų figūros įpatumus. Jeigu nesiruošiate laikytis dietų, kitas būdas tiesiog sveika mityba, valgykite kasdien vienodu laiku, pusryčiai privalomi, tam puikiai tinka košė ar vaisių salotos, varškė, sausi pusryčiai, be pusryčių dieną smegenys normaliai nedirbs ir būsit irzlūs, pietums nevalgykite bandelių ar burgerių, geriau pasirinkit netokius kaloringus, tačiau lygiai taip pat skanius patiekalus iš mėsos, žuvies ar daržovių, šiltos sriubos skrandžiui taip pat reikia. Vakarienei tiks vienas mėgstamiausių mano patiekalų - salotos, jas galima padaryti šimtais skirtingų receptų (parašysiu kada įrašą apie savo receptus bloge). Per dieną išgerkite nors pusantro litro vandens, geriau jei ir du litrus. Užkandžiams galima užkrimsti džiovintų vaisių ar riešutų. Mitybos suderinimas labai daug lemia mūsų figūroje. 

           Taigi tiek šiandien, tikiuosi padėjau jums daugiau ar mažiau ir suteikiau šiokios tokios informacijos. Jeigu kilo klausimų - klauskite http://ask.fm/RamonaMat ar rašykite komentaruose, taip pat sekite mane facebook: https://www.facebook.com/ramona.matuseviciute bei instaram: http://instagram.com/ramaska98. Artimiausiu metu mąstau pradėti daryti video blogus, jeigu turite man minčių apie ką - komentuokite būtinai apačioje ar rašykite man ask'e. Prašau pabalsuoti viršuj kairėje už jus labiausiai dominančią mano blogo temą, kad turėčiau omenyje apie ką rašyti. Taigi, sportuokite, sportuokite ir dar kartą sportuokite, suderinkite sveiką mitybą ir rezultatai bus akivaizdūs padirbėjus, sėkmės!


xoxo
Ramona
:**

3 komentarai:

  1. Sveikutė:) Labai fainas tavo įrašas, iš tikrųjų, daugeliui sportuoti besirengiančių merginų dabar taip reikalingas paskatinimas, geras pavyzdys ir truputis informacijos:))) Aš pati vasarą taip pat užsibrėžiau sau tikslą pradėti sveikiau maitintis, daugiau sportuoti ir pagražinti figūra iki rudens. Ar labai ten sekasi, kas žino:DD
    Daugiau tokių straipsniukų - skaitysim!:)

    Tiesa, būtų iš ties labai smagu , jei apsilankytum ir mano bloge, kurį su geriausia drauge rašau kartu. Ten rasi visko, kas susiję su grožiu/mada/laisvalaikiu. Labai laukiam naujų skaitytojų ir sekėjų!

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. ačiū tau labai, džiaugiuosi, kad patiko, būtinai apsilankysim;)

      Panaikinti
  2. Sveika! Norėjau paklausti, ar taip intensyviai sportuodama naudojai kokius nors itvarus sportui? Esu labai daug girdėjus apie netaisyklingą sportą ir baisu pradėti be tokios įrangos :/

    AtsakytiPanaikinti